З 19 по 23 січня 2015 року проходить відбірковий тур обласного етапу конкурсу "Учитель року-2015". За підсумками районного етапу я беру участь у конкурсі в номінації "Правознавство".
Я свідомовирішила бути вчителем ще навчаючись у школі. В іншій професії себе
просто не бачила. І хочу бути вчителем, який любить і свою професію, і свій
предмет і свою любов прищеплює учням.
Продовжую свою педагогічну діяльність у
Носівській районній гімназії з 2007 року. У цьому навчальному закладі я
поринула у вир педагогічної, позашкільної та громадської діяльності. Упродовж
восьми роківвикладаю історію та
правознавство в різних класах, веду гуртки та факультативи, організовую та беру
участь у різноманітних позакласних заходах, екскурсіях, акціях. Багатьом
особистим досягненням завдячую колегам, котрі завжди щиро дають мудру пораду,
діляться досвідом, допомагають. Я постійно намагаюся вдосконалювати свої
педагогічні вміння: застосовую інноваційні методи та прийоми навчання,
інформаційно-комунікативні, мультимедійні технології; різні форми проведення
уроків (лекційні, практичні, дослідницькі заняття, семінари, конференції тощо),різні форми діяльностіучнів на уроці (індивідуальна, групова,
робота в парах).
Переступаючи поріг рідної гімназії, я
усвідомлюю, що приходжу до учнів з метою допомогти кожному розкрити здібності й
талант, сприяти розвитку потенційних можливостей і досягнути максимального
успіху.Мій обов’язок - сприймати
кожного учня таким, яким він є, а не яким я хотіла б його бачити, сформувати
активну життєву позицію громадянинанашої держави.
Дати дитині якісну освіту, не викликавши
при цьому відрази до навчання, - можливо! Намагаюся, щоб учень, який увесь день
проводить у навчальному закладі, і розвивав інтелектуальний потенціал, і
зберігав своє здоров'я. Упевнена, що вчити й виховувати може лише той, хто сам
наполегливо вчиться. Моє життєве кредо: «Не намагайся бути кращим за інших, а
шукай краще в собі».Дітям потрібно дарувати позитивний
настрій, тоді легше працювати. Швидше стомлює та праця, яка виконується без
задоволення й настрою.
Улюблене моє захоплення для когось дуже
традиційне. А для мене в’язання на спицях відіграє роль ще й своєрідної
медитації після напруженого трудового дня. Серед інших традиційних захоплень –
читання, фотографія, малювання.А ще я дуже люблю подорожувати, адже
це й можливість відпочити, і побачити щось нове, і підзарядитися позитивною
енергетикою.
Найвищою мірою визнання, мірилом
копіткої праці, наполегливості та старання, на мою думку, є оцінка моєї
діяльності вихованцями, батьками та колегами.
Учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива
праця йсерце, віддане дітям.
Пропоную переглянути відеозапис мого майстер-класу - фрагментів уроку у 9 класі з використання методик розвитку критичного мислення учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар