неділю, 18 січня 2015 р.

Учитель року -2015

З 19 по 23 січня 2015 року проходить відбірковий тур обласного етапу конкурсу "Учитель року-2015". За підсумками районного етапу я беру  участь у конкурсі в номінації "Правознавство".

Я свідомо  вирішила бути вчителем ще навчаючись у школі. В іншій професії себе просто не бачила. І хочу бути вчителем, який любить і свою професію, і свій предмет і свою любов прищеплює учням.

 

    Продовжую свою педагогічну діяльність у Носівській районній гімназії з 2007 року. У цьому навчальному закладі я поринула у вир педагогічної, позашкільної та громадської діяльності. Упродовж восьми років  викладаю історію та правознавство в різних класах, веду гуртки та факультативи, організовую та беру участь у різноманітних позакласних заходах, екскурсіях, акціях. Багатьом особистим досягненням завдячую колегам, котрі завжди щиро дають мудру пораду, діляться досвідом, допомагають. Я постійно намагаюся вдосконалювати свої педагогічні вміння: застосовую інноваційні методи та прийоми навчання, інформаційно-комунікативні, мультимедійні технології; різні форми проведення уроків (лекційні, практичні, дослідницькі заняття, семінари, конференції тощо),  різні форми діяльності  учнів на уроці (індивідуальна, групова, робота в парах).

Переступаючи поріг рідної гімназії, я усвідомлюю, що приходжу до учнів з метою допомогти кожному розкрити здібності й талант, сприяти розвитку потенційних можливостей і досягнути максимального успіху.  Мій обов’язок - сприймати кожного учня таким, яким він є, а не яким я хотіла б його бачити, сформувати активну життєву позицію громадянина  нашої держави.

Дати дитині якісну освіту, не викликавши при цьому відрази до навчання, - можливо! Намагаюся, щоб учень, який увесь день проводить у навчальному закладі, і розвивав інтелектуальний потенціал, і зберігав своє здоров'я. Упевнена, що вчити й виховувати може лише той, хто сам наполегливо вчиться. Моє життєве кредо: «Не намагайся бути кращим за інших, а шукай краще в собі». Дітям потрібно дарувати позитивний настрій, тоді легше працювати. Швидше стомлює та праця, яка виконується без задоволення й настрою.

Улюблене моє захоплення для когось дуже традиційне. А для мене в’язання на спицях відіграє роль ще й своєрідної медитації після напруженого трудового дня. Серед інших традиційних захоплень – читання, фотографія, малювання. А ще я дуже люблю подорожувати, адже це й можливість відпочити, і побачити щось нове, і підзарядитися позитивною енергетикою.

Найвищою мірою визнання, мірилом копіткої праці, наполегливості та старання, на мою думку, є оцінка моєї діяльності вихованцями, батьками та колегами.

          Учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця й  серце, віддане дітям.

Пропоную переглянути відеозапис мого майстер-класу - фрагментів уроку  у 9 класі з використання методик розвитку критичного мислення учнів. 



Немає коментарів:

Дописати коментар